Online kunnen mensen eigenlijk alles vinden wat ze zoeken. Niet alleen via je eigen website, maar ook via  zoekmachines ben je vindbaar. Het is daarom belangrijk om ook regelmatig content te plaatsen op je social media kanalen. Maar dan wel het liefst gericht op dat wat jouw doelgroep wil weten en zonder overschot te creëren. Uiteraard wil je ook dat de content die je deelt op social media, aansluit op je bedrijfsdoelstellingen en dat het meer verkeer genereert op jouw website. Met als doel een Call To Action. Bijvoorbeeld het afnemen van een product of dienst of het inschrijven van je nieuwsbrief.

Dus: wat draag jij uit en voor wie? Sta hier goed bij stil. Het is namelijk erg belangrijk om te weten wat jouw doelgroep eigenlijk wil weten. Hoe pak je dit slim aan? Waar begin je en waar ligt voor jou de verdiepingsslag? In de online trainingen van  Content Class  helpen we je hier verder mee. Je leert content maken die raakt. Misschien iets voor jou en je bedrijf? Veel leerplezier!

Ga naar Content Class